Često postavljana pitanja(FAQ)

Da li mogu da poručim proizvod ako nisam punoletan?

Na našem sajtu ne postoji starosna granica za poručivanje robe, ali ako ste maloletna osoba obavezno je prisustvo punoletne osobe prilikom preuzimanja robe na kućnoj adresi.

Da li je moguća isporuka u druge zemlje osim Srbije?

Isporuka robe vrši se isključivo na teritoriji Republike Srbije i KiM. Isporuka van teritorije Srbije nije moguća.

Želeo bih da kupim proizvod koga nema na zalihama. Šta treba da uradim?

Za više informacija o dostupnosti proizvoda, molimo kontaktirajte naš call centar ili nam pošaljite mejl na: vozdshop@hotmail.com

Greškom sam naručio proizvod, želim da otkažem porudžbinu. Kako?

Ukoliko želite da otkažete porudžbinu, molimo pošaljite mejl na: vozdshop@gmail.com

Da li mogu da poručim proizvod i da ga lično preuzmem na vašoj adresi?

Nažalost, ne postoji ova opcija. Obzirom da nemamo maloprodaju, robu isključivo šaljemo brzom poštom.

Šta je potrebno ukoliko želim da moja porudžbina bude isporučena na adresu različitu od one koju sam naveo u korisničkom nalogu?

Nakon što ste dodali i potvrdili proizvode u korpi, sistem Vam nudi opciju da unesete drugu adresu za isporuku Vaše porudžbine.

Kako da izmenim podatke koje sam uneo u porudžbinu nakon što sam je zaključio?

Ukoliko želite da promenite porudžbinu, molimo kontaktirajte naš call centar ili nam pošaljite mejl na: vozdshop@hotmail.com

Gde mogu da proverim tehničke podatke o proizvodima?

ehničke karakteristike i specifikacije proizvoda možete naći neposredno ispod slike proizvoda. Ukoliko želite dodatna pojašnjenja budete slobodni da kontaktirate naš call centar putem mail-a vozdshop@hotmail.com

Da li je potrebno da imam korisnički nalog da bih izvršio kupovinu?

Ukoliko želite da izvršite porudžbinu, nije potrebno da kreirate korisnički nalog.

U slučaju da gore navedeni odgovori nisu pomogli, slobodno
nas kontaktirajte.